مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-19حوادث

خبر خوب| ماجرای زنی که بجای هدیه تولد آزادی زندانی از همسرش خواست


یک بانوی جوان یزدی در سالروز تولدش بجای هدیه تولد از همسرش خواست هزینه کادوی تولدش را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی اختصاص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، صبح امروز 28 آذرماه یک نیکوکار یزدی با حضور در ستاد دیه استان مبلغ 250 میلیون ریال را در قالب پویش یلدای رهایی به حساب ستاد دیه واریز کرد و زمینه آزادی یک زندانی محکوم مالی غیرعمد را فراهم نمود.

وی که تمایلی نداشت نام و تصویرش فاش شود در خصوص این اقدام خدا پسندانه خود، اظهار کرد: امروز سالروز تولد همسرم هست و او بجای کادوی تولد از من خواست تا هزینه نیازمند شریک شوم و دعای خیر آنها را بدرقه ادامه زندگی خودم و خانواده ام کنم.

وی احساس مسئولیت در قبال همدیگر را یکی از رموز خوشبختی و شاد زیستن دانست و افزود: من اعتقاد دارم با این کار خیر همسرم درهای رحمت خداوند متعال بیش از پیش بر روی ما باز خواهد شد و این همان هدیه ای است که من به دنبال آن هستم.

این بانوی نیکوکار تصریح کرد: چه هدیه ای بهتر از این که بتوان آزادی را به یک محکوم که به دلیل غیرعمد در زندان تحمل حبس می کند اهدا نمود تا وی نیز شب یلدا را در کنار خانواده خود سپری کند.

نیکوکار گمنام یزدی گفت: بارها در زندگی دچار مشکلات مختلفی شدم و با لطف و عنایت خداوند متعال کارم به مو رسیده ولی پاره نشده است به همین دلیل خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| ماجرای زنی که بجای هدیه تولد آزادی زندانی از همسرش خواست

خبر خوب| ماجرای زنی که بجای هدیه تولد آزادی زندانی از همسرش خواست